Helgen


Full fart minst sagt och gårdagen kunde faktiskt inte ha blivit så mycket bättre!!
Hade sjukt kul med brudarna men riktigt synd att inte Marie kunde vara med, vi tar det en annan dag soon hoppas jag?

Hatar vimmelbilder men på något vis blev det visst en i fredags då jag och Jenny körde loss på Bj.





Har klippt mig idag så nu är jag nästan en ny människa, trots rödspränga ögon.. Fyfan, läskigt seg efter helgen bravader..

Sitter hos systrarna och umgås med 5 av 7 Lindénare, mysigt med stor familj och alla springer runt här och lagar mat ihop. Känner mig totalt helt hemma bland dessa underbara individer!

I kväll blir det Kina med Jill för att gagga om gårdagen, huuungrig!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback