Lammskit


Blogg.se har strulat precis hela dagen, sen har jag jobbat som grädde på moset, därav kass update..

Bra kväll igår, fick sällskap av min granne och co, natten blev lika lång som vanligt. Som sagt, skön omväxling att bara umgås med grabbar ibland! Inte för att vara sån men ni vet precis hur jag menar.


Kvällen blir totalt hellugn framför TV alternativt dator.

Får det lov att vara lite lammskit till det?





25:- på ICA
Vem kommer på den obrilijanta idén att tillverka lakrits med namnet "Lammskit"?
Måste köpa nån gång för att kolla formen, kanske är den säljidén dom har?


Hej svejs!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Hellugn framför datorn eller tv? Senast jag kollade, så var du med mig igår, men det kanske inte är värt att ens nämnas...

2010-01-29 @ 11:41:34
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback