Last night

God"morgon"!
Natten blev verkligen inte som jag trodde, sjukt kul!

Knallade över till min nyinflyttade granne vid 01-tiden (som jag känner sen tidigare) som hade lite folk hemma, folket visade sig endast bestå av pojkar. På något sätt är det skönare så, än att man ska hoppa in i en fest med en massa dryga brudar. Ja, ni vet hur det är.. Det är alltid lättare att umgås med nya pojkar än nya flickor.

Vi drog ner på stan med förmodligen sveriges skönaste taxichaufför, han körde disco disco fullt ut med blinkande lampor och grejor i bilen. Dessutom var det okej att röka i bilen, sjukt..
Vi ringde honom på vägen hem också, då behövde vi inte ens betala. Haha, honom ska jag fixa numret till!





Efterfesten blev hos mig och varade till omkring 06. Sen var det tack och ajdö och jag fick krypa ner i sängen, vilket det var hög tid för!

Natten vart sjukt bra och jag fick beviset på att man kan hänga med enbart grabbar utan några som helst "baktankar", grabbar kan vara vänliga på fyllan utan att ha för avsikt att ligga, eller ens ragga!

Nu blir det ner på glasbanken för att fylla på förrådet, känns sjukt motigt vill jag lova!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det pride party?

2010-01-20 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback