Sommarn med Guran


Sitter för tillfället och skådar en härlig dude som kommer på besök i containern här utanför dagligen, idag fyndade han en sån där orange reflex jacka, en annan dag fyndade han en helvetes massa pantflaskor. Jag har även mött denna härliga karl i soprummet ett par ggr där han stått och vänt upp och ner på varenda påse.. Niiice, let´s get married!!
Nej men, om jag ska vara seriös för en sekund kanske. Stackars människa! Men det värsta är att han inte riktigt ser ut som en sopletare. Man vet ju faktiskt inte, det kanske är jag som står med huvet ner i papperskorgen vid stationen en dag?





I kväll blir det filmkväll deluxe, Sommaren med Göran står näst på schemat. Ser ut som att jag får dela denna upplevelse med Jennika, dvs massor av garv utlovas!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur var filmen?! Puss och trevlig helg!

2010-01-22 @ 11:45:59
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback