The big day!


Sitter här lite smått nervös, för vad?
Jo, min kära bil ska besiktigas för första gången (de första 3 åren är besiktningsfria) och jag har heller aldrig gjort det förut, spännande!





Jag tror inget annat än att det kommer att gå kalasbra men tänk om, tänk om den inte går igenom? Besiktigas den inte innan 1 feb så får jag körförbud och vad händer om det inte går vägen idag?


Att det dessutom är snöstorm ute och verkar vara kalabalik på vägarna hjälper ju inte speciellt mycket, med min tur så kör jag väl in diket på vägen dit..? Å andra sidan har jag aldrig lyckats med varken det eller att krocka under mina dryga 3 år som bilförare..
Lite nervös som sagt..

Wish me luck!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback