TjugoFörstaJanuariTvåtusentio



Sagt på stan 21 januari 2010


"Den gröna är mer djupgående och penetrerar bättre". Sagt av en expedit på en frisörsalong, kund köpte schampoo.

" Jävlar vad kärringen rockat loss med volymtången" Sagt av mig angående en kassör på Ica då hon använt volymtången 10284 ggr på sina 3 hårstrån

" Ska du ta mig fisk flicka? " Sagt av en tant som absolut inte ville bli av med sin fisk med dillsås till mig.

"Vafan, är det inte 15-års gräns på energidryck?!" Sagt av mig som fick visa legg för att köpa energidryck.
Fantastiskt skönt att man ser ut som högst 14 år, säkert uppskattat om 20 år men fan inte idag!

Men, i varandras sällskap beter vi oss som 10 år yngre så. Men magmuskler, det vill jag lova att jag får!
Det brukar inte komma så många seriösa meningar ur våra munnar..






Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback