ÅH!


Precis såhär har jag spenderat de senaste 2 timmarna och vet ni hur underbart det har varit?!
SOL!!





Fredag och exakt 1 vecka kvar till semestern. Sex arbetsdagar kvar, kommer gå grymt fort!
Nedräkningen ska firas med ett glas på Framfickan i kväll med min käre granne. Mys på hög nivå!

Dessutom är jag riktigt nöjd över mina insatser på jobbet, det går bra nu så att säga!

Ett hej också till en läsare som gav glädjande ord. Spännande att det kommer fram nån på jobbet och frågar om saker man nämnt på bloggen för nått år sen, någon man aldrig sett eller har några gemensamma vänner med. Tack för det! Funderat över att lägga ner det här men hoppet finns!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback