Mjöd


Ord kan inte beskriva hur trött jag är nu. Trött och trött på jobb.
Eller, inte jobbet men ATT jobba!
Om 15 dagar är det semester och tills dess tänker jag totalignorera att jag jobbar 13 av dom i en butik utan fönster.  Jag ska heller inte tänka på hur bra alla har det som är lediga och solar och badar i det underbara vädret när jag drar på mig mina jeans tidigt på morgonen och drar av dom när jag kommer hem miljarder timmar senare.
Och jag ska definitivt inte tänka på hur mysigt alla har det på alla uteserveringar i solnedgången, absolut inte!
Inte heller att det ska jobbas ordentligt och tidigt de två nästkommande helgerna..

Men däremot ska jag definitivt sova nu. Att åka mot jobb 08.00 och komma hem 20.00 är helt enkelt inte min grej och jag är ungefär totalt död..




Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: frida

kämpa på ny kiimmis för snart är semestern här!! och då kommer du att få njuuuuta ordentligt =)



PUSSSSS du e så duktig såå <3

2010-07-02 @ 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback