Broken..


Ibland undrar man ju vad han där uppe eller vem det nu är som bestämmer vad som händer tänker?!

1. Min ruta på bilen blev sönderslagen inatt, -1700 spänn måndag.
2. Varmvattenberedare pajjar, -3000 spänn för 2 veckor sen.
3. P-bot, -900 spänn, 4 veckor sen.
4. Mobil trasig, 4 veckor sen.
5. Säng trasig, några månader sen.
6. Fönstret hemma trasigt, 3 veckor sen.



-Inte fan kan han/hon/det ens ge mig lite tur i kärlek.
-Inte fan kan han/hon/det ens ge mina vänner det dom förtjänar, mindre trubbel, mer lycka.

Man kan ju inte låta bli att undra, vad gick snett?!

Hursom. Sönderslagen ruta, bytt bil med pappa över helgen, bök, stök och en jävla massa pengar fattigare..
P-boten som lovades betalas blev till betala halva som blev till total tystnad och jag fick ta hela själv, tack för den.

Tråkigt att sånna här tråkigheter ska pajja en dag som hade stor potential..

Godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: lisa

Gud va hemskt. Men tänk så här, mer otur än så här kan man typ inte ha, så det kan inte bli värre!!! Men det med rutan är förjävligt.



Om det var du som frågade om kängorna får du svar här: jag beställde de på dune.co.uk!! de har bra service!!

2010-06-18 @ 00:09:42
Postat av: kim

Ja, det suger..!

Japp, de varjag som frågadeomkängorna, tack:)

2010-06-18 @ 00:17:36
Postat av: Jill

Fy fasn vad tråkigt. Lider md dig puss<3

2010-06-18 @ 07:11:46
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback