HOME!


Ingen som har saknat mig, verkligen ingen (ekar)?..
Jag antar att det är för att jag sa åt er att börja oroa er måndag morgon om ni inte hört från mig.
Jag lever som ni förstår, kroppen är dock mer eller mindre död..

Gårdagen spenderades i huvudstaden med en miljon andra människor, har nog aldrig sett så mycket folk på ett och samma ställe. Jag och mitt sällskap bestämde oss efter mycket om och men, okej, vi ville se kortegen med Victoria och Daniel men höll på att låta bli pga fulla kissblåsor och kurrande magar.
Oviktigt, till saken. "Vi" såg Victoria och Daniel, nästan i alla fall, flingen såg Victorias hjässa och jag såg fan ingenting, en timmes vänta och inte ens ett pekfinger?! Hursom, det var ju faktiskt en rätt ball upplevelse, trängas är ju alltid kul..

Kvällen var också ägnad åt kungligheter, på TV och sen partaj på ett ställe som passande nog heter Victoria, ett rejält jäkla partytält intill tillhörande krog i kungsträdgården närmare bestämt.
Jag och Joakim spenderade ju även våran onsdag där "tillsammans med" DJ Moreno och 2400 andra pers.





Full fart har det varit sen i går morse och NU har jag äntligen landat hemma ordentligt.
Jobb hela dagen lång, tågförseningar, bilbyte och allmänt stökande hit och dit, ja, vilken lååång dag det har varit.

Tråkigt nog startar den nya dagen redan straxt efter sex i morgon bitti, rutjäveln måste bytas.
Inte alls nöjd över att vara 1700:- fattigare pga av nån annans idioti..

Ögonen går nu i kors och texten flyter också ihop som ni kanske märker så, GODNATT gott folk!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback