KÄR!


Total, total, fullkomligt TOTAL LYCKA!
Jag hittade de jag letat Stockholm runt, Uppsala runt, internet runt och pappa Manhattan runt idag.
I denna lilla låda ligger min totala lycka!




Ringde till Footish här i Uppsala där jag sett dom i skyltfönstret. Dom hade 1 par kvar, 1 storlek för stor dock. Lyckan var totalt redan då, jag gasade ner mot stan och tänkte "det går ju alltid att lägga i en sula".
Väl nere säger han att han hittade ett par som låg på fel ställe, I MIN STORLEK, OCH DE READES UT FÖR 499:-! Ett litet tips till er Uppsalabor då, alla Converse 499:- på Footish.

Ni tycker kanske att jag överdriver men jag ringde och östa lycka över Kaisa och nu sitter jag nästan och gråter. Det är sjukt vad jag har jagat dessa, till och med Manhattan runt och hittar dom nu i en nästintill okänd liten butik i mitt Uppsala.

Det finns faktiskt knappt ord för hur lycklig jag är nu.
VILKEN DAG!
Sjukt bara sjukt att man kan få en sånhär känsla av ett par skor..






Nu ska jag åka och luncha och göra IKEA med Kiira i mina nya underbara, fina skor!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback