Keep going


Goddag!
Morgonen startade som de flesta andra, sjukt varmt och lite ångest på det.. Det där jävla ångesten, ord kan inte förklara hur less jag är på den..
Mina "persienner" suger och det är seriöst 30 grader totalt stillastående i min lilla etta. Jag längtar så sjukt tills jag får köpa skiten så att den ska säljas med lite vinst sen och ett nytt boende kan hittas!!

Nog om det. Klockan ringde 08.20, endast pga att jag gett mig fan på att gå upp och träna. Visst förtjänar jag en liten applåd iaf?! Trots min förtillfället bittra syn på livet.
Tro mig, jag försöker verkligen att hålla humöret uppe, så gott jag bara kan!
Jag försöker också att vara positiv på bloggen men kommer på mig själv, vem försöker jag lura och varför?
Där har ni anledningen till att det inte bloggas lika ofta som förr.

Hursom så önskar jag åtminstonde er en fin dag och njut av alla fina dagar ni får!






Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Lokesophia

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-05-20 @ 12:31:42
URL: http://lokesophia.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback