RMI!


Precis hemkommen från film-mys med Kaisa, det blev "It´s Complicated", go film och man fick sig ett par skratt!

Gött med fina vänner som sagt. Kom precis på att typ alla mina planer i sommar inkluderar Kaisa, det gillas.
Egentligen skulle det bära av till min sommarstuga med "enbart" Angelica och hennes Dennis, eftersom jag är galet mycket singel så känns det lite sisådär att bara vara med Sveriges puttinuttigaste par så, tar med mig Kaisa. Vi är ju rätt vana att vara med varandra mer eller mindre konstant så, hon får leka min sambo helt enkelt!

På tal om galet mycket singel, totalt ingen alls. Känns bra, känns inte bra? Blandade känslor men det är garanterat bäst så tror jag, jag ska bara komma över mitt kassa självförtroende som tyvärr andra människor, som förövrigt inte ens känner mig på djupet, fått mig att få. Jag menar, jag tycker egentligen själv att jag fan är ett kap. Får man säga så? Ja, det får man faktiskt och det är så jag egentligen och dom i min närhet känner, det är ju faktiskt det som räknas, de som känner en allra bäst, dom vet också bäst..




Så, mer sånna tankar så är jag fan snart på rätt spår! Yes, yes, genast lite gladare!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: erika

jag känner inte dig men vet vem du är och råkade bara halka in här och läsa. eftersom jag inte känner dig och bara kan gå på utseendet måste jag bara säga att du är så sjukt snygg och jag fattar inte varför du har dåligt självförtroende! i really dont! kämpa på å skit alla som får dig att må dåligt. oftast handlar det om svartsjuka från deras sida..



kram!

2010-06-10 @ 15:52:55
Postat av: Kim

Tack snälla du :)!

2010-06-10 @ 17:56:42
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback