Tänk om?


Pust. Nu har jag slagit mig ner i soffan.
"Lång" arbetsdag idag, inte ofta jag jobbar mer än 4 timmar, lyxigt va?

Matlagning, dammsugning och garderobsrensning har också hunnits med på lite drygt en timme. Känner mig lite stolt, det måste jag ju medge. Frågan är nu bara vart jag gör av alla kläder jag inte längre vill ha? Förvaringen är ju inte helt 100 i denna lägenhet. Där det finns utrymme är det fullt.
Men, jag får väl slänga skiten i bilen som allt annat sålänge, haha, sanning. Ni ska se min bil...
Inte lika tjusig på insidan som utsidan..




Drömde mig bort lite idag. Typ att jag skulle vinna en massa pengar.
- MC kort och MC.
- Tuttar.
- Öppna sparkonto till mina brorsbarn.
- Större lägenhet.
- Ny fräsig bil.
- Spara, spara, spara.
- Spendera, spendera, spendera.
 
Japp, så skulle jag spendera mina pengar först och främst. Sen skulle jag bjuda mina tjejer på en riktigt heldag och kväll i Stockholm också.

Tillbaka till verkligheten, men visst vore det fräsigt.
Det är jag som spelar på jobbet i morrn så, vem vet?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nenne

Det vore jäkligt fräsigt :) Man kan ju alltid hoppas! Hoppas du har en fin kväll vännen!

2010-06-04 @ 22:02:06
URL: http://fadetogrey.blogg.se/
Postat av: kaisa bajsa

Älskar dig vännen..vet att de känns tungt nu. Men de blir bättre..jag lovar=) Tillsammans klarar vi allt! Hoppas att du sover sött nu, så festar jag för din del också ikväll hjärtat.



Pussar o Kramar från stora syster..haha

2010-06-04 @ 22:26:05
Postat av: Kim

Fina, fina vänner! Tack så mycket!!

2010-06-04 @ 22:26:54
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback