NEVER?!


Ord kan faktiskt nästan inte beskriva vilken bra kväll det blev igår!
Och upp med pekfingret och ett "skämmes" på mig, det blev Birger Jarl. Men men, kul var det i alla fall!
Mindre kul har denna dag varit, längesen jag mådde såhär jäkla illa. Men jag antar att det har sina förklaringar, det slank ner ett par droppar för mycket denna gång. Man får väl vara glad för att man höll sig på benen och
att talförmågan hängde med antar jag?!
 Det där med att säga "aldrig mer shots" är ju faktiskt inte heller någon idé att ge sig på. Jag menar, vilken dag förknippas mer med snapsar än just Midsommarafton? Som bara råkar vara redan i morrn..




Fick en liten midsommarblommar av chefen igår, väldigt sött tycker jag!
Dessutom är jag grymt nöjd över att äntligen ha fått tillbaka min telefon idag, äntligen kamera!

Har precis kommit hem efter ett besök på glasbanken och torsdagsmys handlande. Kaisa anländer straxt och vi ska dippa hela kvällen, morötter alltså..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback