Midsommar 2lax10


Till och börja med måste jag bara säga, vilken perfekt midsommarhelg i Östhammar och Öregrund det har varit!!

Nu har jag landat hemma på riktigt, det känns i varenda kroppsdel att helgen var rolig. Trött är bara förnamnet just nu.
Midsommarafton. Redan på vägen till bussen här hemma fick jag ett gott tecken. 500 kr låg snällt på gatan och ropade "ta upp mig", sagt och gjort, tack för den!
Det blev grillpartaj med 15 snygga chicks som lite uppvärmning. Riktig midsommarstämning med god mat, sång, underbart väder och trevligt sällskap.






Det blev utgång i Öregrund för hela ligan och väl på plats kunde man inte heller direkt klaga. Underbart väder och lagom mycket kända ansikten, jag var ju inte ensam Uppsalabo direkt men som sagt, lagom dos är bra!
Fest, fest, en galen bussresa och en rejäl promenad senare störtlandade vi hos Frida. Tanken var att vi åtminstonde skulle vara 6 pers hem men det blev bara vi två, så det kan gå på midsommar?!




Igår var det tänkt att jag skulle vara duktig och åka hem med 21.50 bussen men vem fan kan motstå en liga som  denna på en underbar veranda i solen? Inte jag iallfall.. Full fart igen!






Det slutade alltså med att jag tog 02.20 bussen hem, somnade efter 2 minuter och vaknade upp med en stillastående buss två hållplatser från mig. Så kan det gå.. En liten promenad sådär vid 04.15 tiden är väl inte mer än välbehövligt?.. Tacka gud för sko-ombyte! (Att jag ens orkade ta en bild?..)





Klockan ringde vid 08.45, jobb.. Blev kommunalfärd idag igen, så kan det gå men det var det verkligen värt!!

Det enda negativa jag har att säga om denna helg är myggorna, har väl ett tjugotal bett.. Men, värt!
Tack för en riktigt bra helg guys and dolls!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback