Yesterday!


Goddag!
Det blev minst sagt en spontan kväll igår! Tillsammans med min väns sambo bestämde vi oss för att jag skulle överraska med ett litet besök. Mycket trevligt och eftersom det är första gången jag är här så måste jag ju recensera deras hem lite kort. Befinner mig i Hammarby sjöstad i en trea som inte är annat än sjukt snyggt inredd och perfekt planlösning, avundsjukan stiger i mig!

Vi begav oss mot en kvarterskrog längst vattnet med namnet Göteborg, riktigt mysigt!




Självklart ställde kroppen in sig på utgång, varför blir det alltid så?!
Inte för att jag klagar denna gång, hade en riktigt bra kväll. Vi begav oss in mot stan och hamnade kring kungsträdgården, blev en sväng på Cafét också.
Kloka som vi är begav vi oss hemmåt redan vid 1-tiden, somliga jobbar ju faktiskt idag och just at the moment sitter jag här all alone i deras lägenhet.

Nu däremot blir det lite kommunalfärd mot Sickla där lunchsällskap väntar!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh jag som älskar Göteborg,rrrrå mysigt!

puss

2010-06-18 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback