03.26


Meeeen!
Jag kan inte sova!!!

Har delat upp mig (kan man göra det?) i kväll.
Första halvan spenderades med Kiira och Kaisa, skitsnack, bokning av Gotland och tv-tittande.
Andra halvan delade jag med mig av med ett par goa pojkar, nån öl eller två och ett par skratt.
Nu däremot befinner jag mig hemma alldeles ensam och att vara trött? faaar away...

Fan, nu måste det bli ordning på det här!
Kvällar som bilden tyder på, de har satt sina spår..


 

Jobb torsdag, ångest! Den mesta handlar om sömnproblemen. Längsta arbetsdagen sen i december väntar, dvs öppning-stängning. Hur ska detta gå?

Annars är det bra!
 Livet leker med mig och än så länge är jag med i spelet. Jag har verkligen mått oförskämt bra den senaste tiden, jag skrattar från botten. Det är sån skillnad på att skratta och att verkligen skratta från botten!

Blabla. Skulle kunna skriva flera tusen (miljoner, miljarder?) rader om vad jag känner inombords men, jag tror att jag håller det mesta för mig själv och mina kära. Jag är sååå tankspridd, har alltid varit men det är extremt just nu. I vanliga fall handlar det om någon annan men just nu bara om mig själv, en konstig blandning av rädsla, inte förstå men samtidigt lycka. Ja ni ser, tankspridd vare ja..

Äsch, gonatt!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback