Cheesecake F


Full fart, hemma igen, Desperate housewifes får ICKE missas!

Hos päronen blev det gudomlig mat och cheesecake från Cheesecake Factory i USA, pappa är mästare på att släpa hem sånt! Pappa, världens bästa pappa!! Jag är minst sagt imponerad av mina föräldrars liv, drömliv enligt mig! Tänk att jag har lyckan att vara deras dotter, tänk om jag vore lika modig som dom, tänk om jag gör lika mycket av mitt liv och tänk om jag hittar någon att dela mitt liv med på samma sätt som dom gör! Önsketänkande.. Men, generna har jag ju åtminstonde! Det gäller bara att kasta sig ut och våga, släppa rutan..





Snart blir det vidare till nästa hem, min grannes hem. Det sägs att det är 5 grabbar där som väntar mitt sällskap, tacka nej? Nej!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Fest ikväll? ;P

2010-03-16 @ 22:19:33
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback