Djup


Som ni kanske märkte på det förra inlägget så har jag lagt mycket, för mycket, energi på att just tänka.
Tittade igenom en bekants bilder och kom fram till att jag drömde en gång om en plats som såg liknande ut för måånga år sen, att hjärnan ens minns sånt? För jag är helt 100% säker på att jag inte varit där.
Iaf, det jag vill komma fram till är. Heeeelt galet hur mycket som får plats i något så litet som en hjärna. Galet mycket kunskaper man har, galet mycket minnen och tokigt många bilder. Detta utöver allt som man bara gör "automatiskt" som tex att prata, röra sig och att se, allt har med hjärnan att göra på något vis. Att hjärnan dessutom arbetar dygnet runt i tiotals år är ännu mer galet.





Nu däremot ser min fram emot en ordentlig sömn och förhoppningsvis mindre förvirrande drömmar.

Hatar att jag börjat få ont i magen stundvis igen!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

puss

2010-03-24 @ 11:13:18
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh det är konstigt! är meningen med livet att finna någon?? Är det verkligen det?



Det är mina funderingar just nu! Tar upp mycket tid o energi!!

2010-03-24 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback