?¤=%`!=/&%¤#!

Japp, en aning frustrerad!!
Nu har jag försökt mig på nått så enkelt som att hänga upp 2 gardiner.
Problem 1 - Fick inte ens på strykjärnet. Fattar fortfarande inte hur man gör?!
Problem 2 - Otålig, sket i att stryka fållen och klippte direkt, blev rätt snett men syns inte så farligt, vågar däremot inte klippa längre då jag absolut INTE pallar sitta och mäta och ha mig, notera gärna att jag har en lägenhet på 21 kvm, dvs typ nada golvyta eller annan yta att lägga ut skiten på.
Problem 3 - Gardin på plats, men jag vette fan om jag är nöjd, känns lite som ett fjortis-häx-rum, jag vet inte?

Bilder kommer i morrn..

Så, alla framtida friare. Ni får gärna ha en dold talang inom sömnad!

(Sen gör det absolut inget om ni ser ut som Paul Walker)




Söta drömmar!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Han är sååå heet!! =)

ser fram emot bilder på gardinerna.. fjortis häx rum!? haha vad är det?! puss

2010-03-24 @ 23:27:22
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback