GODMORGON!


Jag måste verkligen göra nått åt mina "sömnproblem", så svårt är det inte att gå och lägga sig innan 01.00, speciellt inte eftersom jag varit trött då i typ 1 timme. Men, jag gör det aldrig, ett är ändå hyffsad tid, ibland blir det inte förens tresnåret. Jag hatar att gå och lägga mig men älskar att sova, dålig kombination.

Är alltid sjukligt trött på morgonen, livsfarlig bakom ratten. Det händer ofta när jag börjar tidigt att jag går från parkeringen till jobbet och funderar, "Var jag vaken den och den sträcken, minns inte?" Jag är vaken men det känns som att vissa minuter aldrig har existerat.. Jag har sagt det förut, dör jag i förtid är det bakom ratten.
MEN, nu ska jag inte vara sån, jag tänker stanna här i minst 60 år till!





Nu ska jag i allafall köra heldag, dvs öppning-stängning på jobbet, känns helt okej med tanke på hur resten av min arbetsvecka ser ut. Efter morgondagens pass jobbar jag 10 timmar resten av veckan, ledig tis, fre, lör och söndag. LYX!


Ha en fin dag!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

hahaha RIKTIGA brudar va det! du är göllig du ;)

2010-03-29 @ 10:51:20
URL: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback