It´s aliiiiive!



Hej, hej, hemsk mycket hej!
Borta bra men hemma bäst, så jäkla sant!

De senaste dagarna har jag flygigt som en vante i yrväder mellan olika hem (kul att man får det att låta som om man vore prostituerad alternativt en rehabpatient). Jobb, vänner, jobb, vänner, jobb, vän, jobb och vän. Så har det pågått sen i fredags och sömntimmarna är lätträknade. Sjukt trött och min, bara min säng ser så sjukt lockande ut. Mer långrandig än så tänker jag inte bli i kväll men en bra helg, ja det har jag verkligen haft!!
En ledig dag i morrn och att gå upp ett par timmar senare än 08.00, underbart!!

Kort sagt, jag är slut som artist!!






Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emilia

haha grym bild och conversen är på!

2010-03-16 @ 10:27:05
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback