Mr.Å


Just förtillfället lider jag av en lindrigare variant av ågren. Långpromenaden blev endast 25 min lång, gymmet blev inte av och diskberget som samlats de senaste dagarna bara växer. Att jag dessutom ligger inne med neddragna persienner en dag som denna, inte bra. Men, jag är totalt kraftlös, typ ledlös faktiskt.

Men, ett par koppar kaffe och en dusch, det kanske kan hjälpa? Måste försöka ta mig an livet nu iaf!!
På med leendet och lite mascara så kanske det till och med kan bli en kväll med ett par goa brudar som planerat.





Förövrigt så är ett grattis på sin plats, det är nämligen Kim-dagen idag :)!

Hej sålänge!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

åh grattis kära du!/Nina

2010-03-21 @ 00:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback