NY S


Börjar dagen med ett låångt inlägg som ni kan roa er med hela dagen, jag kommer nämligen inte att vara hemma förens om typ 12 timmar..
Nejdå, riktigt så långt blir det kanske inte men tänkte visa upp lite mer av mina inköp!

Lite prylar från
Forever21





Tommy Hilfiger




Abercrombie & Fitch




Victoria Secret (eller sekret som Lydia väljer att säga)




Converse



+ Skorna men dom såg ni ju igår.

Fick galet bra priser på allt faktiskt och det känns som att det blev precis lagom mkt shopping, nöjd!

Dessutom köpte jag med mig lito godsaker, 1.3 kg cashewnötter (70:-, billigt!!) och en Absolut Mango (130:-, också läskigt billigt!!)






Tillbaka till verkligheten, nu blir det jobb!
Ha en fin dag!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Åh, den där ABSOLUTen skulle sitta fint just nu :)

2010-03-04 @ 20:09:16
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback