Tonight


Känns sådär lagom att gå hem när de andra gör sig redo för utgång, MEN, förmodligen kommer jag må fan så mycket bättre än dom i morrn.. Haha, let´s hope so för min skull iaf..!

Som ni nog förstod så är jag hemma nu. Kvällen har varit MYCKET bra!
Började hemma med en liten smygshot med Jennika innan det var dags för middag hos Kiira och D´ler.





Väl framme bjöds det på ugnspotatis, en massa röror och lax. Väldigt gott!!




Det blev lite rödvin, snack och pekleken men några av de allra käraste i mitt liv.




(notera gärna min ubersnyggt matchande strumpor)



Mahmoud och Kiira



Kaisa och Malin



Jennika och Kiira


Jag ska verkligen försöka att gå upp i tid i morrn, tanken är att fynda lite på Media Markt i morrn innan jobbet, wish me luck att komma upp. Speciellt om jag ska ha en Jennika komma inramlandes här om ett par timmar...

Godnatt alla söta, till er som rockar i kväll, kör hårt!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback