17 maj tankar


Lång dag, lång och riktigt bra dag! Nu är jag mest trött och vill färga håret helst igår,
det verkar som att åtminstonde ett par stycken gillar min idé?!
Jag känner mig ett par yngre i blont/vitt hår men å andra sidan fick jag väldigt positiva kommentarer sist jag grejade det, min chef tyckte till och med att jag såg mycket äldre och seriösare ut. Det är väl bra?
Funderar lite till tror jag, är det inte bättre att slänga i många ljusa slingor?

Ca 1 år sen..




Berättar mer om 17 maj i morrn för nu väntar sängen!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Slingor kimmen! =) niiiiice

läste här att du bangar träning ikväll!? Du köör själv på dagen istället! :( Trååk!

2010-05-18 @ 11:20:28
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback