17 maj


Sitter och klämmer i mig lite frukost i värmen.
Jag dör verkligen i min lägenhet när persienner inte finns! Men att sommarn är här, det klagar jag inte på!

Gårdagen.
Jag slutade jobbet vid 14.00, åkte hem och mötte upp Frida (the girl next door) vid Gränby, hon hade nämligen bestämt sig för att skaffa kampfisk i skål. Så, det blev ett par djuraffärsbesök och låt oss säga att Frida var sjukligt nära att köpa en hamster, men så blev det inte. Frida förblev husdjurslös.

Vi gjorde ett stopp på IKEA för köttbulleintag, jag menar 16:-. det är ju skamligt billigt!




Sen var det raka vägen hem för att slänga med sig lite musik och en filt, här skulle parkhängas.
Mycket riktigt gick vi till hennes vän Emelie där en massa andra sköna individer också valt att spendera sin tid och vi blev kvar ett par timmar.
Helt underbart skönt att man kan sitta ute till midnatt och inte frysa, SOMMAR!





Nu jeflar ska jag gå till gymmet för första gången på 2 veckor!
 Önska mig lycka till, formen är inte i form så att säga..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tänkte bara säga att jag har en till ringtävling nu! Bara att kommentera Emmelist Javisst så är du med :D

2010-05-18 @ 14:44:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback