1990


Herregud.. Vilket roadkill jag är idag!
Det var däremot verkligen värt det, längesen jag hade så kul faktiskt!
Det blev förfekke hos mig, 4 brudar och 2 boys, lite rosé på Framfickan/Riverside och sen vidare till BJ. Jag är egentligen inget stort fan av BJ men igår var det riktigt schysst. Börjar däremot bli lite skraj, det kryllar av småpojkar och man får en liten "jag är en gammal tant" feeling.
 Hur kommer det sig att 90:orna är så jävla många? Var det en lång vinter och regning sommar när dom tillverkades? Inte vet jag men jag känner mig helt plötsligt gammal på krogen, mindre okej..




Hursom, nu svamlar jag bara på.
Ååh, nu börjar Emil och griseknoa, underbara Astid Lindgren filmer kan ju inte passa bättre en regning och bakfull dag som denna!!
Här ska bänkas!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback