ÅH!


Jag gick inte och la mig när jag skulle inatt, men, nån timme tidigare än vanligt iaf, alltid nått!
Vad gjorde jag istället? Nått jag inte borde..
Minns ni att jag sa för typ 20 timmar sen, INGA FLER CONVERSE! ?

Sen hittade jag det ultimata på Converse.com.
Man kan designa sina egna! För typ inga pengar alls!
68 dollar (typ 550:-) för ett par egendesignade Converse. Så vad är problemet? Man måste ha en adress i USA, det går nog att ordna men jag borde verkligen inte.. Men, detta är helt klart ett projekt som kommer ligga och gnaga i mitt huvud. Förstå så nice det vore med dessa på fötterna!?
Jag skulle nog seriöst börja gråta glädjetårar om dessa kom innanför min dörr..


Design by me.





JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!!!!

Förövrigt är jag totalt uttråkad så nu beger jag mig mot Kaisas jobb och våldgästar, det ligger ju faktiskt bara 5 min härifrån..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Jag har inte testat det själv, men vet att det var någon känd bloggare som tipsade om den här sidan: http://www.myus.com - Där kan du få din egna US-adress och så vidaresänder de paketet till dig. :)

2010-05-23 @ 19:55:45
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback