Badminton


Hej och hå!
Den här måndagen blev ju allt annat än en besvikelse!
Stannade till hos Jennika på vägen hem och lyckades locka med henne till Uppsala för lite mat och mys hos Kiira. Sagt och gjort. Kaisa kom även förbi efter jobbet och vi kom på den brilijanta idén att lira badminton. Två timmar senare var vi rätt slut i högerarmarna kan jag ju säga. Kul som fan, tänk om hela sommaren kunde vara såhär fin som denna kväll!!




Vi avslutade våran måndagsdejt med cheesecake och kaffe längst ån.
Inget att klaga på helt enkelt, nästan så att jag inte ens orkar vara irriterad över att dom inte satt upp persiennerna idag som dom lovade i min lägenhet. Ännu en dag av stekande sol i nyllet klockan sju på morgonen, YES!! Tänk om man på riktigt kunde omvandla alla irritationsmoment och jobbiga stunder till något positiv, fan vilken glad människa man skulle vara!

Förra veckans depp har lagt sig en aning.
 Man kommer tillslut till insikt med att det bara tar massa energi, jag tar var dag som den kommer och orkar faktiskt inte stressa upp mig över saker jag inte borde, saker jag faktiskt inte kan råför, jag är jag och duger det inte som mer än nått kul på sidan om så gör det inte. Men allt svider det till, det förnekar jag inte. That´s life helt enkelt! Det är bara att se frammåt :)!

Hej sålänge!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback