Go!


Godmorgon!
Är det bara jag som alltid lider av lite måndagsångest? Inte för att jag inte trivs på jobbet, eller för att måndagar av någon anledning känns extra tunga, det bara känns att det är måndag. Allt känns lite extra seriöst på måndagar!

En annan sak som känns jäkligt läskigt, det är hur sjukt fort tiden går! Det är alltså bara 5 veckor kvar tills dom första knallar iväg på semester?! 5 VECKOR! Själv har jag 9 kvar till min men det kommer också gå lika fort. Jag får redan lite ångest av att det är höst snart. Haha, det var värst vad negativ man kan vara! Kanske ska koncentrera lyckan på att det förhoppningsvis blir en lång sommar att se fram emot! En lång sommar med 4 veckors semester, Gotland, sola&bada, uteserveringar, sena nätter och en massa skratt med mina kära!

Den här sommaren bara måste kompencera den förra, det innebär att den kommer bli extra superbra!

Funderar förövrigt på att färga håret kanonblont igen, en bra eller dålig idé?





Hej hej, back to buisness!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nenne

Bra idé! Du är råsnygg i superblont! Så sommrigt också!

2010-05-17 @ 11:12:54
URL: http://fadetogrey.blogg.se/
Postat av: Anonym

blont blont! blondiner have more fun =D

2010-05-17 @ 13:25:46
Postat av: emely

super blont tycker ja med! Assnyggt ju! :)

2010-05-17 @ 20:04:27
URL: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback