Goo!


Godmorgon, godmiddag!
Njuter till fullo av min första lediga dag efter 8 dagars arbete, sweet vill jag lova!

Dagen har so far bestått av frukost, skratt, pusskalas (tyvärr inte för min del) och en sjuhelvetes massa posebilder.
Ja, min fotogeniska sida kom som vanligt inte fram och ljuset ja, vad ska vi säga? Låt oss säga att jag färgat håret grönt och knarkat i 4 dar.. Äsch vafan, jag har väl inte stått här i en halvtimme förgäves så, nån bild måste jag väl bjuda på..




Well well..
Hänger väl här en stund till sen bär det av hem till Uppsala igen där glasbanken och uthämtning av skor väntar. Mina skor, mina älskade skor är snart i min ägo!

Förövrigt vem är på en picknic i nån park i stan i morrn på dagen?
22 grader och sol, nån öl, lite käk och musik, hur låter det?



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback