Hot stuff!


Dagen har gått i ett och jag har gjort en massa saker jag inte borde gjort.
 Eller nja, det beror väl på hur man ser det. Sjukt sliten är jag nu vill jag lova, inte bra om jag ska bli frisk.. 
4 timmar av dagen har ägnats åt en massa tvätt och emellan tvättningen blev det en tur till Gränby för att inhandla en morgonrock jag lagt undan. Inte nog med det tog vi (Frittschof, grannen följde med) en runda i andra affärer också, det blev en kjol från Gina och bäst av allt, lite nya prylar till köket!

Vita kakelplattor goes svarta och ny diskmedelspump.




Ett välbehövligt underlägg!




Sängen nästa!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Ahh.. Var kommer underlägget ifrån? Det var grymt! :)

2010-05-05 @ 21:47:30
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback