Klara, färdiga, KÖÖÖÖÖR!!!

Nu sitter jag här med min första bärs och är alldeles grisrosa, bra, mycket bra!
Morgonens solning gjorde sitt kan man ju lungt säga, om det är snyggt däremot, det är nog upp till åskådaren men frågar du mig så är lutar svaret åt nej. Sola i nya rör samma dag som utgång är inte riktigt helt 100..

Men, jag är inte bitter! Alldeles straxt rullar mina fina vänner in, sjukt glad över att även min barndomsvän Joakim kommer och våldgästar mitt hem, tur för honom att jag lever i "celibat" inatt. Tror inte han skulle uppskatta mitt sovsällskap när min lägenhet är på 21 kvm..
 
Allt känns 1000 ggr lättare när ens vänner är i min närhet och kvällen kan fan inte bli bättre. Kiira, Nenne och Jennika, ni fattas dock men det tar vi igen!

Ser fram emot en lika suddig och galen kväll som denna!



Leave the world behind ya´!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: simone

Vilket häärligt foto :D

2010-05-28 @ 20:01:51
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback