MELT


Vet ni hur varmt jag har det hemma?! Förmodligen inte men tänk er en lägenhet på 21 kvm med ett gigantiskt fönster där solen bara gassar på, inga persienner fortfarande. Har precis varit och tränat också. Det är nog bra över 30 grader här inne, fresh! Synd att jag inte får plats i kylskåpet..
Notera att jag inte klagar, bara en liiiten, liiten påpekan.
Fyfan jag smälter..




Förövrigt har domnaden i handen/armen släppt en aning men jag har upptäckt en ny ådra i pannan (också på vänster sida) som bestämmt sig för att svälla lite grann. Bra, inte bra? Jag kan nog svaret men ignorerar förtillfället, jag har annat att tänka på idag.
 En nervositet måste dämpas och jag är riktigt taggad inför kvällen!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

allt väl med dig idag ?



Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?

Om du berättar vad du skulle vilja ha här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !

Lycka till!

Puss & Kram

Sanna

2010-05-20 @ 14:29:44
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback