Men okej då!


Efter det där samtalet kan jag ju faktiskt inte sitta här och tjura!
Så, vad har varit bra idag? Massor!

1. Jag har fått heldag i morrn på jobbet (11-17.15, sjukt bra med cash en röd dag då jag egentligen skulle varit ledig)! Blev istället ledig fre då jag endast hade 3 timmar, bra!
2. Jag fick mina fina leggings jag beställt från nelly cch dom passade skit bra!




3. Har lagt ut ett par av alla mina converse på tradera, var orolig för att folk inte skulle buda då sluttiden är i morrn 21.00 men idag, då satte det igång!




Så, bort med dom negativa tankarna, nu är det som det är helt enkelt och att dom mittemot mig ser allt jag gör om jag har minsta lilla ljus tänt det får jag stå ut med. Dom där polackerna på fredag morgon, det får jag lösa på nå sätt, jag kanske får sova hos dig? Haha..

Godnatt på er gott folk!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback