MENFÖRIHELVETEDÅ!


Här kommer man hem, förväntar sig nya fina fönster och att storstäda, möblera om allt och få fint igen, och vad möts man av innan man ens klivit in?





Fyfan, här har man hållt sig borta och våldgästat 3 hem sen i söndags, missförstå mig rätt, jag älskar er mina vänner men.. Ja, ni vet vad jag menar..
Jag kan helt enkelt inte leva och må bra i min lägenhet just nu när dom byter fönster, det är skit överallt och alla grejer ligger som packade sillar på varandra.. Så, jag ska vänta tills på fredag? På fredag har jag bestämt mig för att vara bakfull och hur kul är det då? Att ett gäng polacker träder in när man är i sitt esse kl 08.00 på morgonen? Nej fy fan, bitter är min status just nu!!

My home look´s like crap..






BAJS!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback