MS. Red


Ankan har precis krypit ner med tillhörande sambo och jag har bosatt mig i soffan med sällskap av laptopen och CSI. Perfekt söndag enligt mig och höjdpunkterna idag har varit många. Bäst av allt är dock att jag lämnade spår efter mig sist jag var här, ni kanske minns maskeraden jag var på? Den var iaf här och jag hade satsat hårt på min roll som flugsvamp.





Till saken, jag hade en gigantisk "hatt" på mig som slog i dörrkarmarna och ja, det syns. Röda små repor i varenda karm i hela lägenheten, bra jobbat Kim, bra!!


Nu, med risk för mardrömmar, Angelica alternativt onda dockan och mitt förjävligt långa pekfinger!
Fantasticono!





Sweet dreams!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback