Tavernan


Denna underbara helg är nu över och klockan har gått över till måndag och ny vecka..

Avslutade helgen med en middag på Tavernan med mina fina tjejer.
Stackars Jennika missade allt dunder och brak i helgen pga av Bältros, sjukdomen som i stort sett bara drabbar pensionärer, inte avundsjuk! Så, en middag med lite skvaller satt på sin plats.





Har även fått upp tapeten idag, tack snälla Kaisa för hjälpen! Bilder kommer i framtiden men eftersom både kamera och mobil är totaldöda så kan det dröja lite..
I morrn är stöket i mitt hem äntligen över, persiennerna kommer på plats och jag kan återgå till den vanliga möbleringen, tack och lov för det! De här 3 veckorna har varit allt annat än roliga att tillbringa i mitt eget hem..


Nu ska jag försöka mig på lite sömn.
Sov gott!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback