Underbar och älskad?


Hör och häpna!
Jag lyckades se en HEL film igår, alldeles ensam dessutom! Har jag sällskap så somnar jag oftast, är jag ensam så börjar jag alltid hålla på med en massa annat istället för att bänka mig framför TV:n.

Den lyckligt lottade filmen var, Underbar och älskad av alla. En helt okej film, sådär gulligt svensk som just bara svenska filmer kan vara..




Förkylningen är helt klart på bättringsvägen. Om det inte vore för att toalett-pappret är totalslut och näsdukarna används som backup så skulle jag kanske till och med lyckas vara snorfri ett par minuter?!

Bäst att jag ger mig av till jobbet och snyter mig helt enkelt!
Ha en fin dag!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback