Konst


1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Svara inte på detta! Ville bara skriva att du är det vackraste i världen och jag hoppas också att du blir lyckligast i världen!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Dra med lite vänner och pröva vår drinkmeny i loungen i kväll!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Shit människa, ord kan inte beskriva hur galen du gör mig!!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Leave the world behind kom på radion nyss och nu tänker jag en massa på dig...

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Sover du vännen?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ligga? Oj, förlåt!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Du är skitsnygg, bara så du vet :)!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag har sett lite avslöjande bilder på dig på nätet..

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Michael Jackson är död för i helvete!!!!!

10. Din romantiska replik?
Men durå, jävla sccchhhteeekare där!


Hahahahaha. Hur kul och konstigt blev inte detta när man bara fick ta med första meningen?!






Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha! riktigt kul ju! hoppas allt e bra me dig.

2010-05-03 @ 21:16:28
URL: http://sandraberge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback