va?


Jag är hippie och bor i Västindien med en brud jag inte ens känner ( hon går på samma träningpass som mig ibland, ingen jag lagt nå speciellt mkt märke till), vi röker braj hela dagarna och kämpar för valarna?





Nej, det var bara en skum dröm jag hade inatt. Varför drömmer man som man gör ibland? Gårdagen bestod inte ens av funderingar på Västindien, att bli hippie, braj eller valar..
Lite konstigt kändes det när jag vaknade till några få plusgrader i min lilla etta i Uppsala, en aning bara..

Mina sömnperioder går verkligen upp och ner men oftast minns jag åtminstonde en stund vad jag drömt, rätt spännande men som sagt, ibland fattar man ju 0..

Idag byter jag ut en dag på stranden mot heldag på jobbet..
C-ya!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback