White


Ny dag och ja, jag är ju vad man skulle kalla riktigt dunderförkyld, fan!
Inte kan jag ligga och sova heller för idag ska det bytas fönster i min lägenhet och jag har inte en aning om när dom kommer hit, inte heller hur lång tid det kommer att ta, vad ska jag göra så länge? Så, har varit vaken i ett par timmar och det börjar bli dags för lunch, gissa vad jag ska äta?!

Sist försökte jag ju mig på en rå vitlök och det gör jag ju aldrig om, tipsades om dom här. Ser snuskigt äckligt ut men är 1000 ggr bättre än den råa, igår lyckades jag klämma i mig 7 st! Sen hur jag luktar, det är ju en annan grej...




C-vitamin, vitlök och te. Ja så ser min dag ut!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emreaurora

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-04-05 @ 08:08:33
URL: http://emreaurora.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback