WORK


Dagens funderingar.
- Jag vill bli frisk, nu!
- Jag vill åka skidor, nu!
-Jag vill ha lön, nu!
- Jag vill ha en pojkvän, nu!
Vad gäller det sistnämnda så är det okej att kalla mig schizofren..

Tillbaka till verkligheten, nu blir det jobb!
Suddigare bild får man leta efter? antingen är det dags att rengöra linsen på kameran eller så är det kanske jag som måste linsas?
Hursom, färskvara..





Förövrigt en läskigt bra låt!

"Passion choke the flower
'til she cries no more
Possessing all the beauty
Hungry still for more

Heaven holds a sense of wonder...
And i wanted to believe
That i'd get caught up
When the rage in me subsides"

- Tiesto, silence.


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback