Beachbody


Oooh, stressig morgon!
Börjar inte jobba förens 15.00 idag men har en del att pyssla med för efter jobbet finns absolut ingen tid för detta.

Först på listan står gymmet. Träningsvärken sen i måndags sitter i än och onsdagens 1 1/2 överkropp känns den med vill jag lova. Men det känns ju som en jäkligt kass bortförklaring att inte träna för det, det var ju faktiskt ett par dagar sen! Beach 2011 är målet och dit ska jag fanimig nå!

Hahaha, måste visa en bild som kom upp när jag skulle hitta en riktigt nice beachbabe.
Not so hot..




Sen blir det glasbanken och fix inför kvällen som ska spenderas med mitt hjärta och mina andra hjärtan. Vilken fullträff att slå två flugor i en smäll och köra middag och bowling med fin pojkvän och fina vänner!


Ha en fin dag!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kim

Hahaha! Man måste bara älska den där bilden!

2010-11-06 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback