Chicken


Färdigtvättat och färdigstädat för idag!
Nu väntar jobb i ett par timmar sen blir det full fart hemmåt för att klippa sig och sen också hinna med att träffa M.
Det ska bli rusktigt skönt att klippa sig, det var visserligen bara 6 veckor sen ungefär men mitt hår behöver verkligen klippas ofta om jag inte ska se ut som fan.




Ring, Kappahl, Vintage-kollektionen, 49.50:-

Dags för mig och mina sjukt hårda kycklingklubbor till lår och skinkor att röra sig mot bilen, seriöst, träningvärken som dök upp av gårdagens skivstång är inte att leka med. Mina lår och rumpan känns som en enda hård klumpmassa. Detta ska garanteras göras varje måndag kl 18.00!!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

vikken tjusig ring:D

Hoppas allt e bra?

2010-11-10 @ 03:14:50
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback