LYX


På tal om bortskämd så bestämde jag mig för att skämma bort mig själv lite i kväll.
Som sagt, måndagskvällar blir vad man gör dom till!

Det blev en långdusch, skrubb av både kropp och ansikte och nu sitter jag med en riktigt grym hårinpackning i håret och en ansiktsmask. Grymt!

Jag skulle väl inte utnämna mig till någon "Covergirl", dessutom skyller jag på att jag har ansiktsmask på mig och bara ville visa upp hårinpackningen.
 En grym sådan, Matrix Essentials, 5+ Protopak.




Säljs på utvalda frisörsalonger, 50:-

Denna ska alltså bara användas ett par ggr per år och denna förpackning räcker till ca 3 tvättar.
Jag kör den påbörjade förpackningen 1 ggn i veckan och kommer att köra samma visa om ungefär 4-5 månader igen. Den är 10 ggr så effektiv som en "vanlig" hårinpackning och tillsätter massvis med proteiner till håret.
Ett hett tips med andra ord!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback