SHM


Hemma i Uppsala igen..
Doften jag möttes av så fort jag klev innanför dörren var väl kanske inte riktigt vad jag väntat mig, fan jag glömde diska igen, 4 dagar gammal disk är inte okej..

Men som vanligt kastade jag mig över UNT bostad och spanade lite, flytt har aldrig känts mer lockande men det ser ut som att jag får hålla tyglarna till våren/sommaren, trött är vad jag blir..

Däremot var en kallelse till hudläkaren mer än välkommet och dessutom hade Swedish house Mafia´s skiva trillat ner i lådan, fantastiskt!





Så nu peppas det med bra musik och kaffe inför ett skivstångspass klockan 18.00.
 Skivstång känns läskigt, hur ska mina små klena armar och ben överleva detta?! Jaja, den här veckan finns absolut inga ursäker, mån, ons och fredag ska det definitivt tränas på, ev även tisdag!

Matintag och diskning nästa!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback