Snöj


Burr, vilket skitväder!
Jag kan inte förstå mig på denna glada hysterin på Facebook om att det snöar ute?!
Jag kan tycka att snön är mysig ibland, ibland.. Men absolut inte när det är snöstorm deluxe!

Jag ska om en stund dessutom bege mig ut i trafiken, 7 mil ska jag fara, 7 långa mil på en väg som mer liknar en kringelkrokig stig i skogen, spännande med tanke på att denna väg är rätt så trafikerad.
Hur många bilar tror ni jag hittar i diket?
Hur många tror att jag ska göra premiär för avkörning idag? Inte jag..
Tänk OM? Nejdå..
Haha, jag får väl köra samma visa som på Axwell´s spelning när Kaisa konstaterade att räcket skulle kunna släppa och vi skulle ramla ner.
Lyssna på Swedish housemaffia i bilen och resonera att "dör jag, då dör jag iaf lycklig".
Sant, just nu är mitt liv i en sån fas så att endast bra musik behövs för att framkalla känslan av att livet är totalt perfekt och fulländat.




Lugnt och sansat får det bli!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu är det du som kör försiktigt!!puss och kram

2010-11-09 @ 15:39:40
Postat av: jill

VERKLIGEN! kör försiktigt kvinna! Puss

2010-11-09 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback